piątek, 15 sierpnia 2014

#4 Znów Kraków!

Witajcie!

Wczoraj znowu byłam w moim cudownym mieście. Wyjechałyśmy z przyjaciółką o 8 busem. Jestem szczerze zadowolona z busów, bo zawsze kojarzyły mi sie z gorącem, brak klimatyzacji, tłokiem ludzi i spóźnieniami a tutaj zaskoczenie możliwa rezerwacja, klimatyzacja, mili ludzie i krótka podróż :) Kiedy dojechałyśmy chodziłyśmy ponad 3h po Galerii Krakowskiej, następnie poszłyśmy na rynek, na tramwaj i pojechałyśmy na AGH, odpoczęłyśmy i wróciłyśmy do Galerii, a stamtąd wróciłyśmy autobusem o 19. Na miejscu byłyśmy o 21.30 więc to nawet mniej niż pociągiem :)
Masz jakieś pytania? Zapraszam na mojego aska - ask.fm
Sprzedaję również ubrania: vinted.pl i szafa.pl
A teraz zapraszam do oglądania zdjęć :) Proszę o komentowanie i ocenianie!
 Selfie przed wyjazdem :D
 Kawa w starbucks dobrze nam zrobiła ;)







 Przepraszam za włosy, ale w Krakowie strasznie wieje!



 Niestety, musiałyśmy użyc mapy, bo się zgubiłyśmy :)


 W tramwaju :)

 Stadion Wisły Kraków :)





 Przejście przed galerią :D


 Selfie w galerii, już byłam zmęczona :D
 MDA Kraków :)
 I nasz bus o 21.30 :)
 Nie obeszło się bez przymiarek :) To top z H&M

W środę przyszła mi torba ekologiczna za aktywnośc na szafie, jest świetna!
I na koniec piosenka :)


4 komentarze:

  1. łołołoo :D git
    nogi

    OdpowiedzUsuń
  2. Krakow! Moje ulubione miasto w Polsce :D

    Pozdrawiam
    Sonia
    www.dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetny blog! obserwuję :) dziekuje za komentarz

      Usuń
  3. Też ogarnęłam sobie całkiem niedawno jednodniową wycieczkę do Krakowa i byłam bardzo mile zaskoczona, kiedy z Wrocławia do Krakowa dojechałam w 3 godziny, a przy tym dostałam ciasteczka, bułkę i herbatę w busie ! super sprawa ;)
    Galeria Krakowska tuż przy dworcu to zło :D godziny łażenia, zamiast zwiedzania miasta - ale zakupom nie sposób się oprzeć. Pierwszy raz polowałam na wyprzedażach w Krakowie :D
    Zapraszam do siebie - http://camillemargaret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń